Gdy nie działa Internet
Zanim skontaktujesz się z naszą firmą, sprawdź kilka istotnych rzeczy:
- czy antena skierowana jest w stronę nadajnika i czy wisi prawidłowo zamontowana,
- czy wszystkie wtyczki są prawidłowo podłączone tzn. wtyk od kabla prowadzącego do anteny do gniazda POE, natomiast drugi kabel idący do komputera lub routera do gniazda LAN,
- czy kable od instalacji internetowej nie są uszkodzone,
- czy połączenie sieciowe jest włączone w panelu sterowania,
- czy dostępu do Internetu nie blokuje jakiś program zainstalowany na komputerze,
- czy na pozostałych urządzeniach również nie działa Internet,
- czy inny komputer nie obciąża pełnej przepustowości łącza,
- czy zasilacze od urządzeń do odbioru internetu są ciepłe, lub jeśli posiadają czy świecą się diody,
- czy urządzenia nie są zawieszone, ( należy wypiąć zasilacze na minutę z prądu, po czym je ponownie podpiąć – po trzech minutach Internet powinien wrócić),
Zgłaszanie awarii
Każdorazową usterkę należy zgłaszać telefonicznie, bądź osobiście w biurze Pn-Pt w godz.:8:00-16:00. Należy opisać problem, podać adres gdzie występuje problem, dane na kogo jest podpisana umowa, oraz telefon kontaktowy.
Przy zgłoszeniu niskich prędkości , prosimy dołączyć wyniki z testera prędkości umieszczonego pod zakładką SpeedTEST.