TelNet - Internet Serwis Komputerowy

Swiatlowody Promocja sąsiedzka na internet Promocja Nocne ssanie 4x szybszy internet Konkurencyjne ceny internetu Szybki dojazd do klienta internetu
Panel Klienta

Gdy nie działa Internet

Zanim skontaktujesz się z naszą firmą, sprawdź kilka istotnych rzeczy:

  • czy antena skierowana jest w stronę nadajnika i czy wisi prawidłowo zamontowana,
  • czy wszystkie wtyczki są prawidłowo podłączone tzn. wtyk od kabla prowadzącego do anteny do gniazda POE, natomiast drugi kabel idący do komputera lub routera do gniazda LAN,
  • czy kable od instalacji internetowej nie są uszkodzone,
  • czy połączenie sieciowe jest włączone w panelu sterowania,
  • czy dostępu do Internetu nie blokuje jakiś program zainstalowany na komputerze,
  • czy na pozostałych urządzeniach również nie działa Internet,
  • czy inny komputer nie obciąża pełnej przepustowości łącza,
  • czy zasilacze od urządzeń do odbioru internetu są ciepłe, lub jeśli posiadają czy świecą się diody,
  • czy urządzenia nie są zawieszone, ( należy wypiąć zasilacze na minutę z prądu, po czym je ponownie podpiąć – po trzech minutach Internet powinien wrócić),

 

Zgłaszanie awarii

 

Każdorazową usterkę należy zgłaszać telefonicznie, bądź osobiście w biurze Pn-Pt w godz.:8:00-16:00. Należy opisać problem, podać adres gdzie występuje problem, dane na kogo jest podpisana umowa, oraz telefon kontaktowy.

 

Przy zgłoszeniu niskich prędkości , prosimy dołączyć wyniki z testera prędkości umieszczonego pod zakładką SpeedTEST.