Wzór umowy
TelNetKrzysztof Drozd
ul. Św. Barbary 3, 39 – 100 Ropczyce
pn-pt 8:00-17:00 tel. 508-153-474
Tel. 017 22 18 991
Fax. 17 78 52 275
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
www.telnet.r-ce.pl
UMOWA ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
Zawarta w dniu xxxx-xx-xx w Ropczycach, pomiędzy:
TelNet Krzysztof Drozd z siedzibą w Ropczycach ul. Św. Barbary 3, (wpisanym do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych pod
numerem 10454)NIP: PL 8181676448, Regon 180960387
reprezentowaną przez: - Przedstawiciel Dostawcy Usług
zwaną w dalszej części Umowy Dostawcą,
Przekaźnik |
TelNet_ |
Pierwszy płatny abonament od |
xxxx-xx |
oraz Abonentem:
Imię i nazwisko |
|
Adres zamieszkania |
|
Adres korespondencyjny (o ile jest inny niż adres zamieszkania |
|
PESEL |
|
Seria i numer dowodu osobistego |
|
Adres e-mail |
|
Telefon kontaktowy |
|
Adres miejsca świadczenia usługi/zakończenia sieci |
|
w przypadku przedsiębiorcy
Pieczątka firmowa |
|
Nazwa |
|
Imię i Nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy/Stanowisko |
|
Adres prowadzenia działalności |
|
Adres korespondencyjny (o ile jest inny niż adres prowadzenia działalności) |
|
NIP |
|
Adres e-mail |
|
Telefon kontaktowy |
|
Adres miejsca świadczenia usługi/zakończenia sieci |
|
Numer przydzielony Abonentowi |
|
1. Na podstawie niniejszej Umowy Abonenckiej Dostawca Usług zobowiązuje do świadczenia na rzecz Abonenta usług:
|
Nazwa Usługi (Pakiet taryfowy) |
Promocja |
Internet |
|
Fiber_Net |
Telefon |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Telewizja |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Inne |
|
|
2. Dostawca usług zobowiązuje się do wykonania w lokalu wskazanym przez Abonenta przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej Dostawcy oraz świadczenia usług na rzecz Abonenta, za pośrednictwem wykonanego przyłączenia z wykorzystaniem urządzeń własnych Abonenta oraz sprzętu udostępnionego przez Dostawce usług jak w pkt 1, a Abonent zobowiązuje się do przestrzegania warunków umowy i stanowiących jej integralna część załączników, w tym w szczególności do terminowego dokonywania zapłaty za świadczone mu usługi, oraz przestrzegania Regulaminu Usług Telekomunikacyjnych.
3. Dokładne warunki korzystania i obsługi sieci teleinformatycznej są zamieszczone w Regulaminie Usług Telekomunikacyjnych świadczonych przez Dostawcę, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej Umowy.
4. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za szybkość przesyłania danych oraz dostępu do Internetu poprzez urządzenia WiFi wewnątrz sieci lokalnej Abonenta.
5. Umowa zawarta jest na czas: :: od xxxxxxxdo xxxxxxx
6. W przypadku gdy data zakończenia umowy wypada w trakcie cyklu rozliczeniowego – umowa automatycznie jest przedłużona do końca cyklu rozliczeniowego.
7. Po okresie wyznaczonym Umową, umowa zostaje przedłużona na czas nieokreślony, chyba że Abonent pisemnie odstąpi od umowy z 30-to dniowym okresem wypowiedzenia, lub podpisze aneks na czas określony.
8. Koszt podłączenia i aktywacji po przyznanych ulgach wynosi: XXX zł brutto.
TelNet Krzysztof Drozd
ul. Św. Barbary 3, 39 – 100 Ropczyce
pn-pt 8:00-16:00 tel. 508-153-474
Tel. 017 22 18 991
Fax. 17 78 52 275
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
www.telnet.r-ce.pl
9. Umowa zawarta w ramach taryfy promocyjnej: .
Pakiet taryfowy |
|
Wysokość miesięcznego abonamentu brutto w wybranej taryfie po odliczeniu ulg |
37 zł brutto |
Kwota przyznanej ulgi brutto za abonament w każdym miesiącu trwania promocji |
|
Jednorazowa opłata Aktywacyjna brutto po odliczeniu ulg |
XXX zł brutto |
Kwota przyznanej ulgi brutto w opłacie instalacyjnej |
|
10. Ulgi określone w tabeli powyżej przysługują Abonentowi od dnia zawarcia umowy, przy czym warunkiem skorzystania z ulg jest obowiązywanie umowy przez okres na jaki została ona zawarta. W przypadku jednostronnego rozwiązania umowy przez Abonenta lub przez Dostawce usług z winy Abonenta przed upływem terminu na jaki umowa została zawarta- związana z przyznaniem ulgi Abonentowi ,Dostawcy usług przysługuje roszczenie o zwrot przyznanej Abonentowi kwoty ulg od dnia zawarcia umowy do jej rozwiązania, wraz z ulgą za opłatę instalacyjną. Kwotę wykorzystanych ulg Abonent musi zwrócić Dostawcy w ciągu 14-stu dni od rozwiązania umowy.
11. Abonentowi, który nie skorzysta z uprawnienia do złożenia oświadczenia o braku woli przedłużenia umowy po przekształceniu umowy na czas nieokreślony może być naliczana opłata dla wybranej przez niego w umowie taryfy według cen dla umów na czas nieokreślony tj. bez przyznanych miesięcznych ulg określonych w Cenniku, bez uprzedzenia go o tym fakcie.
12. Przez cały okres trwania umowy zestaw instalacyjny, który został dostarczony Abonentowi przez Dostawcę, w postaci innej niż jego sprzedaż, stanowi własność Dostawcy. W przypadku zniszczenia, zagubienia, jak również braku zwrotu przy rozwiązaniu Umowy,Abonent zobowiązany jest zapłacić karę w wysokości: brutto w terminie 14 dni od wystawienia faktury VAT, a zestaw instalacyjny przechodzi na jego własność. W razie zagubienia lub zniszczenia pudełka do zestawu instalacyjnego Abonent płaci karę w wysokości 100 zł (słownie sto złotych).
13. Abonent oświadcza, iż wszystkie podane dane są zgodne z prawdą pod rygorem nieważności Umowy.
14. Abonent wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w Umowie w celach archiwalnych, statystycznych i marketingowych zgodnie z obowiązującym prawem o ochronie danych osobowych.
15. Co do spraw nie omówionych w niniejszej Umowie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i regulacje Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
16. Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
17. Abonent upoważnia Dostawcę (płatnika VAT – PL8181676448) do wystawiania faktur VAT za świadczone usługi bez podpisu Abonenta, z terminem płatności14 dni na rachunek bankowy Dostawcy.
18. Abonent zgadza się na otrzymywanie faktur za świadczone usługi drogą elektroniczną poprzez pocztę e-mail, oraz Wirtualne Biuro Obsługi Klienta.
19. Dostawca usług może zawiesić świadczenie usług Abonentowi, albo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Abonent, pomimo wezwania:
a) opóźnia się z zapłatą całości lub części opłaty instalacyjnej, abonamentowej lub dowolnej innej opłaty okresowej lub opłaty niebędącej opłatą okresową, przewidzianej umową, Regulaminem, Regulaminem Promocji, Cennikiem, o co najmniej 14 dni od terminu wymagalności świadczenia,
b) używa sprzętu lub korzysta z Usług niezgodnie z umowa lub jej załącznikami, w szczególności naraża na zniszczenie ten sprzęt lub udostępnia go osobom trzecim lub dokonuje samowolnej przeróbki sprzętu lub zakończenia sieci;
c) korzysta z usług niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zwłaszcza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
d) udostępnił usługi poza lokal;
e) używa jakichkolwiek urządzeń zakłócających prawidłowe funkcjonowanie sieci telekomunikacyjnej Dostawcy usług;
f) uniemożliwia przedstawicielom Dostawcy usług wymianę lub naprawę sprzętu bądź zakończenia sieci jak również usunięcia usterki albo awarii;
g) utraci tytuł prawny do lokalu lub cofnięta bądź odwołana zostanie zgoda na świadczenie Usług w lokalu osoby, która taki tytuł posiada;
h) w inny, rażący sposób narusza postanowienia umowy lub/i jej załączników, w szczególności Regulaminu świadczenia usług bądź przepisów prawa.
20. Abonent oświadcza, iż zapoznał się i akceptuje warunki niniejszej Umowy oraz załączonego Regulaminu i Cennika.
21. Podłączone urządzenia i parametry:
Dostawca zobowiązuje się do zapewnienia dostępu do sieci teleinformatycznej z dostępem do Internetu na urządzeniu
XXXXXXXX
dostarczonym wraz z pudełkiem przy użyciu następujących adresów: Adres MAC: XXXXXXXXX
Prędkość transmisji:
Sieć lokalna - pobieranie do:100Mbps, wysyłanie do:100Mbps
Internet taryfa dzienna pobieranie do:, wysyłanie do:
taryfa nocna pobieranie do: , wysyłanie do:
22. Powyższe parametry nie stanowią wartości gwarantowanych i są maksymalnym przydzielonym parametrem.
23. W kontaktach z Biurem Obsługi Klienta Abonent zobowiązany jest do podania Identyfikatora Użytkownika ID: XXXXXXXXXXXXXXXX
24. Tajne hasło PPPOE: XXXXXXXXXXXXXXXXXX, adres IP wew., XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
25. Login i hasło wymienione w pkt 24 i pkt 25 - używane są do logowania do panelu Abonenta pod adresem www.bok.r-ce.pl
26. Wraz z umową dostarczone zostają integralne części umowy, tj. załączniki:
- Skrócony Regulamin Świadczenia Usługi,
- Cennik,
- Protokół zdawczo-odbiorczy instalacji przyłącza,
- Oświadczenia oraz wnioski Abonenta.
- Instrukcja postępowania ze sprzętem,
- Instrukcja IBOK,
- Wzór formularza dotyczącego rozwiązania umowy,
TelNet Krzysztof Drozd
ul. Św. Barbary 3, 39 – 100 Ropczyce
pn-pt 8:00-16:00 tel. 508-153-474
Tel. 017 22 18 991
Fax. 17 78 52 275
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
www.telnet.r-ce.pl
Cennik umowny usług dostępu do Internetu świadczonychprzez firmę TelNet Krzysztof Drozd (sieć internetowa „TelNet”)
obowiązującym od dnia 02luty 2015r. dla „Promocja Fiber_Net”:
Abonament |
Przy umowie na czas nieokreślony |
Przy umowie na czas 12 lub 24 miesięcy |
||||
netto |
brutto |
netto |
ulga brutto |
brutto |
||
Fiber_Net do 35Mbit/s |
58,54 zł |
72 zł |
30,08 zł |
35 zł |
37 zł |
|
Fiber_Net do 50Mbit/s |
63,41 zł |
78 zł |
34,95 zł |
35 zł |
43 zł |
|
Fiber_Net do 100Mbit/s |
71,54 zł |
88 zł |
43,08 zł |
35 zł |
53 zł |
|
Fiber_Net do 250Mbit/s |
82,92 zł |
102 zł |
54,47 zł |
35 zł |
67 zł |
|
OPŁATA INSTALACYJNA |
Przy umowie na czas nieokreślony |
Na czas 12 miesięcy |
Na czas 24 miesięcy |
|||
|
324,39 zł netto |
399 zł brutto |
243,09 zł netto |
299 zł brutto |
161,79 zł netto |
199 zł brutto |
NAZWA |
Cena netto |
Cena brutto |
Zmiana pakietu abonamentowego na wyższy |
0 zł |
0 zł |
Zmiana pakietu abonamentowego na niższy |
121,95 zł |
150 zł |
Kara umowna za udostępnianie Internetu osobom trzecim poza lokal, na którym świadczona jest usługa |
1219,51 zł |
1500 zł |
Nieuzasadnione wezwanie serwisu (+ koszt dojazdu liczony dodatkowo) |
24,39 zł |
30 zł |
Koszt dojazdu za każdy przebyty kilometr |
0,65 zł |
0,80 zł |
Dodatkowe 512kbps UPLOADU |
8,13 zł miesięcznie |
10 zł miesięcznie |
Zewnętrzny indywidualny adres IP |
4,06 zł miesięcznie za każdy adres IP |
5zł miesięcznie za każdy adres IP |
Opłata za wysłanie pocztą faktury VAT |
4,06 miesięcznie |
5 zł miesięcznie |
Usunięcie awarii z winy użytkownika, cena za każdą rozpoczętą godzinę pracy |
28,45 zł |
35 zł |
Przeniesienie instalacji w inne miejsce |
Według wyceny techników |
Według wyceny techników |
Opłata za wystawienie wezwania do zapłaty wraz z wysyłką do Abonenta |
12,19 zł |
15 zł |
PODANE CENY W PLN. Ceny brutto uwzględniają podatek VAT 23%
PROTOKÓŁ ZDAWCZO – ODBIORCZY
Sprzęt wykorzystany podczas instalacji
L.p. |
Nazwa |
MAC Adresy |
Ilość |
1 |
XXXXXXXXXXXXXXXXX |
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX |
1 |
2 |
Przewód |
|
|
3 |
Wtyki LAN |
|
|
4 |
Uchwyt |
|
|
5 |
Kołki |
|
|
6 |
Karta sieciowa (LAN) |
|
|
7 |
Inne…. Hasło: |
Sygnał : |
|
|
|
TelNet Krzysztof Drozd ul. Św. Barbary 3, 39 – 100 Ropczyce pn-pt 8:00-16:00 tel. 508-153-474 Tel. 017 22 18 991 Fax. 17 78 52 275 email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. www.telnet.r-ce.pl
|
OŚWIADCZENIA ORAZ WNIOSKI ABONENTA
ZAŁACZNIK DO UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
Przed zawarciem Umowy Abonenckiej otrzymałem / -am Regulamin i Cennik |
Tak |
Wyrażam zgodę na przetwarzanie w związku ze świadczoną Usługą mojego adresu e-mail oraz numeru telefonu wskazanych w Umowie Abonenckiej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, zaś Abonentowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania |
Tak |
Proszę o dostarczanie wyłącznie na mój adres e-mail wskazany w Umowie Abonenckiej proponowanych przez Dostawcę Usług zmiany warunków Umowy Abonenckiej, postanowień Regulaminu, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1)-15) oraz zmian Cennika, jak również informacji o zmianie nazwy (firmy), adresu lub siedziby Dostawcy usług |
|
Proszę o dostarczanie wyłącznie na mój adres e-mail wskazany w Umowie Abonenckiej potwierdzeń złożenia przeze mnie za pomocą środków porozumiewania się na odległość oświadczenia o zmianie warunków Umowy Abonenckiej |
|
Wyrażam zgodę na posłużenie się przez Dostawcę Usług automatycznym systemem wywołującym do celów marketingu bezpośredniego |
|
W przypadku świadczenia Usługi Telefonicznej wyrażam zgodę nazamieszczenie w spisie abonentów moich danych obejmujących numer Abonenta, nazwisko i imiona oraz nazwę miejscowości i ulicy w moim miejscu zamieszkania |
|
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych transmisyjnych obejmujących rodzaj i czas połączenia, jego początek i koniec, dane o jakości połączenia oraz pojemności w zakresie i przez czas niezbędny dla celów marketingu usług telekomunikacyjnych lub świadczenia usług o wartości wzbogaconej przez Dostawcę Usług |
|
Wyrażam zgodę na posłużenie się przez Dostawcę Usług telefonem oraz pocztą elektroniczną (o numerze i adresie wskazanym w Umowie abonenckiej), w celu złożenia propozycji zawarcia umowy oraz przesyłania informacji handlowych |
|
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dostawcę Usług moich danych osobowych dla celów marketingowych produktów i usług Dostawcy po zakończeniu realizacji Umowy Abonenckiej |
|
Wyrażam zgodę na przesyłanie w formie elektronicznej faktur za Usługi na adres e-mail wskazany w Umowie Abonenckiej. W przypadku otrzymywania faktur w formie papierowej zgadzam się na dodatkową opłatę 5zł brutto miesięcznie za dodatkową usługę wysyłki faktur. |
Tak |
Powierzony mi przez Dostawcę Usług Sprzęt jest sprawny, a Instalacja została wykonana prawidłowo |
Tak |
Oświadczam, że zostałem poinformowany o prawie odstąpienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyn od Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej z Dostawca usług poza lokalem przedsiębiorstwa Dostawcy na odległość. Oraz w przypadku skorzystania z odstąpienia od umowy uiszczę opłatę 100zł brutto w ciągu 7 dni od odstąpienia, za koszt montażu oraz demontażu urządzeń przez techników Dostawcy. |
Tak |
Skrócony Regulamin Usług Telekomunikacyjnych
Świadczonych przez TelNet Krzysztof Drozd, Świętej Barbary 3, 39-100 Ropczyce
Obowiązujący od dnia 02.02.2015
§ 1 Informacje ogólne
1. Dostawca Usług zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Abonenta Usługi w zakresie i na warunkach określonych w Umowie Abonenckiej, Regulaminie świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych (zwanym dalej „Regulaminem”) oraz Cenniku usług (zwanym dalej „Cennikiem”). W przypadku wprowadzenia przez Dostawcę Usług dodatkowych regulaminów dotyczących świadczonych Usług, w tym związanych z akacjami promocyjnymi, z których korzysta Abonent, Usługi świadczone są uwzględnieniem postanowień ww. regulaminów.
2. Regulamin zawiera postanowienia dotyczące w szczególności:
1) sposobu składania zamówień na pakiety taryfowe oraz dodatkowe opcje Usługi;
2) sposobów dokonywania płatności;
3) Okresu Rozliczeniowego;
4) ograniczeń w zakresie korzystania z udostępnionych Abonentowi przez Dostawcę Usług Urządzeń Końcowych,
5) danych dotyczących funkcjonalności Usługi obejmujących informacje czy zapewniane są połączenia z numerami alarmowymi, czy gromadzone są dane o lokalizacji Urządzenia Końcowego, z którego wykonywane jest połączenie, o wszelkich ograniczeniach w kierowaniu połączeń do numerów alarmowych, o wszelkich ograniczeniach w dostępie lub korzystaniu z Usług i aplikacji, o procedurach wprowadzonych przez Dostawcę Usług w celu pomiaru i organizacji ruchu w sieci, aby zapobiec osiągnięciu lub przekroczeniu pojemności łącza, wraz z informacją o ich wpływie na jakość Usług, o działaniach, jakie Dostawca Usług jest uprawniony podejmować w związku z przypadkami naruszenia bezpieczeństwa lub integralności sieci i Usług;
6) danych dotyczących jakości Usług, w szczególności minimalnych oferowanych poziomach jakości Usług, w tym czasu wstępnego przyłączenia, a także innych parametrów jakości usług, jeżeli zostały określone przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej;
7) sposobów informowania Abonenta o wyczerpaniu pakietu transmisji danych w przypadku usługi dostępu do sieci Internet świadczonej w ruchomej publicznej sieci telekomunikacyjnej oraz o możliwości bieżącej kontroli stanu takiego pakietu przez Abonenta;
8) zakresu usług serwisowych oraz sposobów kontaktowania się z podmiotami, które je świadczą;
9) zakresu odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy Abonenckiej, wysokości odszkodowania oraz zasad i terminów jego wypłaty, w szczególności w przypadku gdy nie został osiągnięty określony w Umowie Abonenckiej poziom jakości świadczonej Usługi;
10) zasad, trybu i terminów składania oraz rozpatrywania reklamacji;
11) informacji o polubownych sposobach rozwiązywania sporów;
12) sposobu uzyskania informacji o aktualnym Cenniku oraz kosztach usług serwisowych;
13) zasad umieszczenia danych Abonenta w spisie abonentów w przypadku umowy dotyczącej świadczenia usług głosowych;
14) sposobu przekazywania Abonentowi informacji o zagrożeniach związanych ze świadczoną Usługą, w tym o sposobach ochrony bezpieczeństwa, prywatności i danych osobowych;
15) wszelkich opłat należne w momencie rozwiązania umowy, w tym warunków zwrotu Urządzeń Końcowych ze wskazaniem, na czyj koszt zwrot ma nastąpić.
3. Pojęcia użyte w Umowie Abonenckiej mają znaczenie nadane przez Regulamin, o ile nie zastrzeżono inaczej.
4. Postanowienia Regulaminu znajdują zastosowanie w zakresie nieuregulowanym w Umowie Abonenckiej. W razie sprzeczności postanowień Regulaminu i Umowy Abonenckiej, stosuje się postanowienia Umowy Abonenckiej.
§ 2
1. Przyłączenie do Sieci lub rozpoczęcie świadczenia Usług przez Dostawcę Usług nastąpi w dniu podpisania powyższej umowy.
2. W przypadku Umowy Abonenckiej zawartej na warunkach promocyjnych, czas określony, na który została ona zawarta, jest minimalnym okresem wymaganym do skorzystania z tych warunków
§ 3
1. Zmiany Umowy Abonenckiej dokonywane są na piśmie, z zastrzeżeniem poniższych postanowień.
2. Dostawca Usług umożliwia Abonentowi zmianę warunków Umowy Abonenckiej za pomocą środków porozumiewania się na odległość, tj. telefonicznie, przy użyciu poczty elektronicznej lub automatycznego systemu obsługi Abonenta.
3. Zmiana Umowy Abonenckiej w trybie, o którym mowa w ust. 1, może dotyczyć świadczonych Usług ze wskazaniem elementów składających się na Opłatę Abonamentową, okresu, na jaki została zawarta Umowa Abonencka, w tym minimalnego okres wymaganego do skorzystania z warunków promocyjnych, pakietu taryfowego, jeżeli na świadczone usługi obowiązują różne pakiety taryfowe, sposobu składania zamówień na pakiety taryfowe oraz dodatkowe opcje usługi, jak również sposobów dokonywania płatności, pod warunkiem, że Dostawca Usług dopuszcza dokonanie proponowanej przez Abonenta zmiany za pomocą środków porozumiewania się na odległość.
4. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu zmian Umowy Abonenckiej, które mogą być dokonywane za pomocą środków porozumiewania się na odległość dostępne są na Stronie WWW.
5. Dostawca Usług potwierdzi Abonentowi fakt złożenia oświadczenia o zmianie warunków Umowy Abonenckiej oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian w terminie ustalonym z Abonentem, ale nie później niż w ciągu jednego miesiąca od dnia zlecenia zmiany.
6. Potwierdzenie, o którym mowa w ust. 5 Dostawca Usług dostarcza drogą elektroniczną na wskazany przez Abonenta w tym celu adres poczty elektronicznej lub za pomocą podobnego środka porozumiewania się na odległość. Potwierdzenie powinno zawierać:
1) treść zmiany warunków Umowy Abonenckiej dokonanej za pomocą środków porozumiewania się na odległość lub w przypadku, gdy treść zmiany ze względu na jej objętość utrudniać będzie Abonentowi zapoznanie się z nią - odesłanie do miejsca na Stronie WWW, gdzie Abonent może się z nią zapoznać,
2) informację o złożeniu przez Abonenta oświadczenia o zmianie warunków Umowy Abonenckiej oraz jej zakresie i terminie wprowadzenia tych zmian
7. W przypadku braku możliwości dostarczenia potwierdzenia, w sposób określony w ust. 6 lub na żądanie Abonenta Dostawca usług dostarcza potwierdzenie w formie pisemnej.
8. Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków Umowy Abonenckiej, bez podania przyczyn, poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
9. Abonentowi nie przysługuje jednak prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków Umowy, jeżeli Dostawca Usług, za zgodą Abonenta, rozpoczął świadczenie Usług zgodnie ze zmienionymi warunkami Umowy Abonenckiej.
10. W razie braku potwierdzenia Abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków Umowy Abonenckiej oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 5, termin, w którym Abonent może odstąpić od dokonanej zmiany warunków Umowy Abonenckiej, wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy. Jeżeli jednak Abonent po rozpoczęciu biegu tego terminu otrzyma potwierdzenie, termin ulega skróceniu do 10 dni od dnia otrzymania tego potwierdzenia.
§ 4
1. Dostawca Usług może zaproponować Abonentowi zmianę warunków Umowy Abonenckiej.
2. Dostawca Usług może zaproponować Abonentowi zmianę postanowień Regulaminu, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1)-15).
3. W wypadku, o którym mowa w ust. 1 i 2 Dostawca Usług doręcza Abonentowi na piśmie treść każdej proponowanej zmiany warunków umowy, w tym określonych w Regulaminie, chyba że Abonent złożył żądanie dostarczenia tych informacji drogą elektroniczną na wskazany przez niego w tym celu adres poczty elektronicznej lub za pomocą podobnego środka porozumiewania się na odległość.
4. W wypadku, o którym mowa w ust. 2, Dostawca usług podaje dodatkowo treść proponowanych zmian do publicznej wiadomości na Stronie WWW.
5. Treść proponowanych zmian powinna być doręczona Abonentowi i podana do publicznej wiadomości z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie, chyba że przepisy prawa przewidują możliwość krótszego wyprzedzenia.
6. W przypadku braku akceptacji proponowanych zmian Abonentowi przysługuje prawo do wypowiedzenia Umowy Abonenckiej z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Abonenckiej powinno zostać złożone na piśmie w siedzibie Dostawcy Usług nie później niż do dnia wejścia proponowanych zmian w życie.
7. W razie skorzystania z prawa wypowiedzenia Umowy Abonenckiej Dostawcy Usług nie przysługuje zwrot Ulgi, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, z usunięcia niedozwolonych postanowień umownych lub też z decyzji Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
8. W przypadku propozycji zmiany postanowień Regulaminu, o których mowa w ust. 2, gdy zmiana taka wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, powoduje obniżenie cen Usług powoduje dodanie nowej Usługi lub wynika z decyzji Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej Dostawca Usług podaje treść proponowanych zmian jedynie do wiadomości publicznej na swojej Stronie WWW
9. Dostawca Usług niezwłocznie poinformuje Abonenta na piśmie o zmianie nazwy (firmy), adresu lub siedziby, chyba ze Abonent złożył żądanie otrzymywania tych informacji drogą elektroniczną na wskazany przez Abonenta w tym celu adres e-mail albo za pomocą podobnego środka porozumiewania się na odległość. Informacja o powyższych zmianach nie stanowi zmiany warunków Umowy Abonenckiej.
10. Jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany warunków Umowy Abonenckiej, postanowień Regulaminu, o których mowa w ust. 2 lub Cennika wynika wyłącznie ze zmiany stawki podatku od towarów i usług stosowanej dla Usług, Dostawca Usług podaje jedynie do wiadomości publicznej na Stronie WWW informacje o:
1) zmianie warunków Umowy Abonenckiej, postanowień Regulaminu, o których mowa w ust. 2 lub Cennika, terminie ich wprowadzenia, wraz ze wskazaniem miejsca udostępnienia treści zmiany lub warunków Umowy Abonenckiej, Regulaminu lub Cennika uwzględniających tę zmianę,
2) prawie wypowiedzenia Umowy Abonenckiej przez Abonenta w przypadku braku akceptacji tych zmian;
3) konieczności zwrotu Ulgi w przypadku skorzystania przez Abonenta z prawa do wypowiedzenia Umowy Abonenckiej.
11. Tryb i warunki zmiany Umowy Abonenckiej mogą być inne niż wskazane powyżej, jeżeli nastąpi to w ramach obowiązujących przepisów za pisemnym porozumieniem stron.
§ 5
Umowa Abonencka zawarta na czas określony ulega przedłużeniu na czas niekreślony, o ile Abonent nie złoży na piśmie przeciwnego oświadczenia woli przed upływem terminu jej obowiązywania.
§ 6
1. Każda ze stron Umowy Abonenckiej może rozwiązać ją na piśmie za 30-dniowym okresem wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego przy czym usługa której wypowiedzenie dotyczy musi być aktywna
2. Do dnia upływu okresu wypowiedzenia Umowa Abonencka świadczona jest na dotychczasowych zasadach.
3. Dostawca Usług jest uprawniony do rozwiązania Umowy Abonenckiej na piśmie ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku gdy Abonent:
1) opóźnia się z zapłatą jakichkolwiek należności określonych w Umowie Abonenckiej, Regulaminie lub Cenniku i nie uiszcza ich pomimo uprzedniego wezwania go do zapłaty,
2) świadczy w oparciu o Usługę lub Sieć, odpłatnie lub nieodpłatnie jakiekolwiek usługi telekomunikacyjne innym podmiotom, chyba że uzyskał na to zgodę Dostawcy Usług wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
3) używa Sprzętu w sposób niezgodny z Umową Abonencką lub Regulaminem, a w szczególności naraża go na zniszczenie lub udostępnia osobom trzecim,
4) posługuje się lub podłącza do Sieci Urządzenie Końcowe nie autoryzowane przez Dostawcę Usług, chyba że uprawnienie do posługiwania się nim wynika z obowiązujących przepisów prawa,
5) dokonuje jakichkolwiek czynności zakłócających prawidłowe funkcjonowanie Sieci lub korzystanie z Usług i nie zaprzestaje ich pomimo pisemnego wezwania go przez Dostawcę Usług,
6) dokonuje jakichkolwiek modyfikacji Sieci, w tym jej rozbudowy,
7) zmienia lub udostępnia osobom trzecim przydzielony mu numer IP lub login i hasło służące do uzyskania dostępu do Sieci,
8) dokonuje czynności mających na celu uzyskanie nieautoryzowanego dostępu do systemów komputerowych lub urządzeń innych podmiotów, w szczególności poprzez obchodzenie lub przełamanie zabezpieczeń,
9) narusza prawa własności intelektualnej innych podmiotów,
10) rozpowszechnia treści naruszające obowiązujące przepisy prawa, w szczególności o charakterze pornograficznym, rasistowskim, naruszające dobra osobiste innych podmiotów, itp.,
11) dokonuje za pośrednictwem Sieci lub Usług jakichkolwiek innych czynności sprzecznych z obowiązującym prawem lub na szkodę Dostawcy Usług bądź podmiotów trzecich,
12) uniemożliwia Dostawcy Usług dostęp do Sprzętu ( w tym znajdującego się w Lokalu), celem jego wymiany, naprawy, dokonania pomiarów lub też usunięcia awarii,
13) utracił tytuł prawny do Lokalu.
4. W przypadku, gdy zawarcie Umowy Abonenckiej na czas określony, związane było z Ulgą przyznaną Abonentowi, w przypadku jednostronnego rozwiązania tej umowy przez Abonenta lub przez Dostawcę Usług z winy Abonenta przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta, Dostawy Usług przysługuje odszkodowanie w wysokości wartości Ulgi pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy Abonenckiej do dnia jej rozwiązania.
5. Odszkodowanie nie przysługuje Dostawcy Usług w przypadku, gdy:
1) Konsument rozwiązuje Umowę Abonencką przed rozpoczęciem świadczenia Usług, chyba że przedmiotem Ulgi jest Urządzenie końcowe,
2) Umowa Abonencka jest rozwiązywana po upływie czasu określonego, na jaki została zawarta.
6. Abonent żądając przy zmianie Dostawcy Usług przeniesienia przydzielonego numeru do istniejącej sieci operatora na obszarze geograficznym – w przypadku numerów geograficznych lub terenie całego kraju – w przypadku numerów niegeograficznych, uprawniony jest do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, określonego w ust. 1. W takim przypadku Abonent jest obowiązany do uiszczenia Dostawcy Usług opłaty w wysokości Opłaty Abonamentowej za jeden Okres Rozliczeniowy, powiększonej o roszczenie związane z Ulgą obliczoną proporcjonalnie do czasu pozostającego do zakończenia trwania umowy.
7. Abonent uprawniony jest do złożenia wniosku o przeniesienia świadczenia Usługi do nowej lokalizacji. W przypadku braku zgody Dostawcy Usług, w szczególności z powodu braku możliwości technicznych świadczenia Usługi w nowej lokalizacji, Abonent rozwiązujący z powyższej przyczyny Umowę Abonencką zawartą na czas określony i związaną z udzieleniem Ulgi, zobowiązany jest do zapłaty odszkodowania na zasadach określonych w ust. 4.